Häufig gestellte Fragen

hast du noch fragen

Einige unserer häufig gestellten Fragen werden hier beantwortet.

Wenn jedoch immer noch keine Antwort auf eine brennende Frage vorliegt, können Sie uns unter der Registerkarte “Kontakt” kontaktieren.

Tel: +45 42 90 90 24

Mail: info@aerowalk.dk

Öffnungszeiten Kundenservice

Mo – Fr: 16:00 – 18:00 Uhr
Sa – So: Geschlossen
Ferien: Geschlossen

hvad er jeres returneringspolitik

Du kan altid returnere dine sandaler i op til 14 dage. De må dog kun være prøvet indendørs og skal sendes tilbage i den originale kasse. Du betaler selv for portoen, som du kan købe til fordelagtig pris i vores webshop. Klik her. Så snart vi modtager dine sandaler retur, refunderer vi det fulde købsbeløb til det kort du benyttede ved købet

hvordan tracker jeg min order

Når vi sender din pakke med Postnord, modtager du en mail/sms direkte fra Postnord, der viser hvor din pakke befinder sig.

hvordan er størrelserne

Aerowalk sandaler er helt normale EU størrelser, men afhængig af hvor langt mellemrum du har mellem tæerne, kan de godt gå et nummer op i størrelse på vores sandaler med tåsplit (det er der mange der gør). Du kan se en detaljeret størrelsesguide på webshoppen, hvor du selv kan måle din fod.

har i nogle forhandlere

Ja. Aerowalk sælges af et stort netværk af forhandlere. Mange er tøjforretninger eller fodterapeuter/fodplejere. Du kan se en liste over vores forhandlere her: www.aerowalk.eu